4 Şubat 2014 Salı

Gelecekte Okunmasını Hayal Ettiğim Bir Yazı :)

http://www.youtube.com/watch?v=uchixG1kmqE 
( okurken şu linkteki müziği de fon yaparsanız çok sevinirim :) ben bu fonla yazdım çünkü :) defalarca bu fonda okudum :)  )





Uzun zamandır yazmak istiyorum ..Ne yazıları sildim , ne şekillerde başladım .. Bu yazının devamı gelir mi ondan da emin değilim, ama başladım bakalım ..

O kadar büyük bir sevme isteği var ki içimde. 
Dolu dolu bir aşk biriktiriyorum kalbimde.  Doğru zaman ve doğru kişiyi bekleyen kocaman bir sevda paketliyorum pamuklar içinde :)
Her gece hayallerle uyuyup hayallerle uyanıyorum .
İnsan tanımadığı birini sever mi ?
Ben gelecekteki eşime şimdiden aşığım. 
Tüm fizik, kimya kurallarına inatla deli gibi seviyorum .

Bazen sabırsızlanıyor , heyecanlanıyorum . Bazen kocaman bir huzurla baş başa oluyorum . 

Bazense ...

Özlüyorum . 
Verecek olduğu o güveni özlüyorum. Daha tatmadan , bilmeden özlüyorum ..
Gelsin diyorum, neredeyse gelsin artık. Sarsın beni , ' Buradayım ' desin , gözleri güven versin. 
' Benimsin ' desin ..


Ufacık hayaller öyle büyük hazineler ki  gözümde. 
Yemekler yapmak istiyorum ona. 
Yuvamızı temizlemek hem de bunu büyük bir aşkla yapmak istiyorum. Her yeri anılar kokacak olan o eve baştan aşağı bizim şiirimizi yazmak istiyorum.. 
Adı , göz rengi, görünüşü umurumda bile değil . Ben o adama kapıyı açmak ve her gelişinde kocaman sarılmak istiyorum. Modernliğe inatla evimin direği demek istiyorum kalbini titretene kadar. 
Bilsin istiyorum; bendeki değerini , onsuz olamayacağımı , yıllarca onu nasıl hasretle beklediğimi .. 
Hem de çıtımı bile çıkarmadan .. 
Eğer son anda vazgeçmezsem ve bu yazı yayınlanırsa onun kollarının arasında bu yazıyı sesli okumak istiyorum. Arada bir susup gözlerine bakarak , tüm mimiklerini inceleyip göz göze geldiğimizde sessiz her şeyi anlatarak :) 

Sonra anne olmak istiyorum .
Kendimi bildim bileli içimdeki en büyük hasretle . 
Anne olmak istiyorum . 
Kız ya da erkek kendi canımdan vereceğim gözümün nurları olsun istiyorum :)

Çocuklarıma güzel bir yuva vermek istiyorum ;
Huzur dolu 
Aşk dolu 
İman dolu ..


Sonra açılıyor ellerim semaya. 
Başlıyorum kalbimden akarcasına 'DUA'ya .

Onca duadan sonra fısıldıyorum Arş-ı Alaya 

'' Amin        Amin         Amin    ''   diye :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder