2 Temmuz 2014 Çarşamba

Tek Sayfalık Hayat Masalı

Çok uzun zaman geçti . Buralara uğramayalı ..
hayata takılıp yaşamayı unutuyoruz bazen .
Dertlere takılıp mutlu olmayı bir kenarı itiyoruz ..

bu kadar karamsar bir giriş yapmak istemezdim . Ama içimde sustuğum çok şey var . Korkuyorum . Nasıl dökülecek , can yakacak mı yoksa usul usul bir köşeye oturacak mı ?  belkide yazamamamın  tek sebebi bu korkularımdır kim bilir ?
Buraya uğranılmayan aylar içinde neler yaşandı .
Ne ayrılıklar , ne vedalar , ya da nasıl güzel mutluluklar . Yazılmaya değer çok şey vardı . Olmadı işte .

Şimdiyse kelimelerle öylece oynuyorum . Ne yazacağımı bilmeden .

Hayatımın en güzel sayfasını kapattım bir kaç hafta önce . Belkide hayattaki karşıma çıkabilecek en büyük şansı sadece 3 yılla sınırladım .
pişman olmaktan korkarken zaten o pişmanlığı hep ensemde hissediyorum .
duadan başka elden ne gelir . Hamd olsun acıları ve bekleneni zamana bırakanlar değiliz artık . El açıp dua etmenin gücünü tüm iliklerime kadar hissediyorumm .
çok bir heycan yok içimde . Yeni bir hayat yeni bir sayfa demiyorum . Çünkü hayatımda ilk defa açtığım bir sayfayı kapatmak istemiyorumm .

hep orda yaşamak ve hayat denen masalımın sadece tek bir sayfa olmasını istiyorum :)

Bu zor mudur ?

Olmamalı ...
çünkü tutunduğum inandığım şey o .


Bakalım sınav adı verilen bu çok perdelik oyun karşımıza daha neler çıkaracak ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder